Saturday 1 November 2014

jodoh

yosh !
tajuk entry ni macam best je kan? jodoh. haha. aku bukan peramal nasib or what. tapi aku cuma share apa yang aku tahu, pendapat aku dan even my crush ? aha oh no. i dont have any. i just used to like him secretly but it disappeared. bush.

betul jah kata, kalau kita suka seseorang tu cuba jauh kan diri dari dia. saat tu kita tahu la, perasaan kita kat dia sebenarnya apa. seriously, dah lama2 ni, i am never stalk him on fb, and sometimes whatsapp! haha just nak tengok dia punya last seen bila. aha. tengok cuols nombor talipong dia pun i save tau padahal tak pernah borak pun. such a loser. kan? tapi alhamdulillah, sekarang aku memang tak ada one of kind feeling towards him. its over, btw, bukan jatuh cinta, cuma minat pada gaya dan tingkah dia, tu saja :))

ok lah. tajuk di atas sambung lain kali la ye. malas pulak nak teruskan menaip ni. nak dekat asar, aku rasa nak tidur kejap. ok bye2 lovely reader sekalian. 

1 comment: